Haberler
Haberler kategorisi ile sizlere sitemizde bulunan ancak diğer kategorilere dahil edemediğimiz, ancak habere konu olan her şeyi sunuyoruz.
-
EduTalks Etkinliği 25 Aralık’ta İstanbul Medipol Üniversitesi’nde!
Branding Türkiye ve 1Fikir1Marka partnerliğiyle hazırlanan ve “Üniversite Buluşmaları” ana temasına sahip olan EduTalks etkinlik serisinin beşincisi 25 Aralık’ta İstanbul…
Devamını Oku » -
ÜsküdarGO Etkinliği 13 Aralık’ta
Akademik bilgiyi uygulamaya dönüştürmek ve Sürdürülebilir Kalkınma Hedefleri (SKA) doğrultusunda toplumsal fayda odaklı, yenilikçi girişim fikirleri geliştirmek isteyenlere yönelik 3…
Devamını Oku » -
Kriz İletişimi Nedir? Etkili Kriz İletişimi İçin 10 Altın İpucu
Markaların itibarlarının en hassas olduğu ve kamuoyu algısının hızla değişebildiği anlarda devreye giren hayati yönetim fonksiyonu Kriz İletişimidir. Peki, bir…
Devamını Oku » -
Kurumsal Sosyal Sorumluluk Nedir? Etkili Kurumsal Sosyal Sorumluluk İçin 10 Altın Öneri
Modern iş dünyasında, şirketlerin başarısı sadece finansal kârlılıkla değil, aynı zamanda çevreye ve topluma karşı üstlendikleri sorumlulukla da ölçülmektedir. İşte…
Devamını Oku » -
Kurumsal Kimlik Nedir? Etkili Kurumsal Kimlik İçin 10 Altın İpucu
Bir markanın profesyonelliğini, değerlerini ve pazar nezdindeki ayırt ediciliğini ilk bakışta yansıtan görsel ve sözel bütünlüğe Kurumsal Kimlik denir. Peki,…
Devamını Oku » -
Stratejik Marka Yönetimi Nedir Etkili Stratejik Marka Yönetimi için 10 Altın İpucu
Stratejik marka yönetimi; bir işletmenin marka kimliğini, değerlerini, vaadini, konumlandırmasını ve itibarını bütünsel bir bakış açısıyla planlayan, yöneten ve sürdüren…
Devamını Oku » -
Büyüme Pazarlaması Nedir Etkili Büyüme Pazarlaması için 10 Altın İpucu
Geleneksel pazarlama anlayışının ötesine geçerek, şirketlerin istikrarlı, hızlı ve ölçülebilir bir şekilde büyümesini temel alan disiplin Büyüme Pazarlaması (Growth Marketing)’dır.…
Devamını Oku » -
Online İtibar Yönetimi Nedir? Etkili Online İtibar Yönetimi İçin 10 Altın İpucu
Online itibar yönetimi; dijital markalaşma ekosisteminin temel bileşenlerinden biri olarak, markaların çevrimiçi ortamlarda sahip olduğu algıyı korumayı, güçlendirmeyi ve sürdürülebilir…
Devamını Oku » -
İçerik Üretimi Nedir? İçerik Üretimi İçin 10 Altın İpucu
Dijital pazarlama evreninin kalbinde yer alan ve markaların hedef kitleleriyle bağ kurmasını sağlayan temel disiplin içerik üretimidir. Peki, bu denli…
Devamını Oku » -
Podcast Pazarlaması Nedir Etkili Podcast Pazarlaması için 10 Altın İpucu
Günümüzün hızla dijitalleşen dünyasında, markaların tüketicilere ulaşma yöntemleri de sürekli bir dönüşüm içindedir. Bu dönüşümün en dikkat çekici ve yükselen…
Devamını Oku »